Forståelse kreditkort transaktionsgebyrer:
Q: Jeg begynder en ny virksomhed og vil acceptere kreditkort. Det lader til, at alle kreditkortprocessorer opkræver en masse gebyrer for hver transaktion. Hvad er disse gebyrer?
A: hver kreditkort forarbejdning selskab fungerer lidt forskelligt, men der er en række af gebyrer, der er fælles Quicklån for dem alle. Her er nogle eksempler på forskellige gebyrer i forbindelse med en typisk købmand konto.
Ansøgningen eller Setup gebyr er et engangs gebyr for behandlingen af en købmand og aktivere din nye købmand konto. Nogle processorer undlade dette gebyr for at fremme deres forretning og tiltrække nye erhvervskonti.
Adresse verifikation Service gebyr (AVS) er en svig forebyggende foranstaltning, der giver købmænd med en yderligere svig-detection tool til at afgøre gyldigheden af et salg, hvilket er særligt nyttigt, når kortet ikke er til stede. AVS matcher et salg forsendelsesoplysninger Quicklån med kortindehaverens faktureringsadresse. Når adresser ikke stemmer overens, bør købmænd diskutere forskellene med deres kunder før shipping ordrer. AVS virker kun med kort, der er udstedt i de Forenede Stater. Når AVS bruges, er der en pr. transaktion gebyr for tjenesten.
Diskontoen er den procentdel, opkræves på dollaren størrelsen af et salg eller en returnerede transaktion. Rabatten varierer afhængigt af typen virksomhed, som en traditionel mursten og mørtel erhvervslivet, en mail-order/telefon-arbejdsplanen, en restaurant eller en e-business. Lavpris også variere afhængigt af om et kortnummer er indtastet i den pos terminal eller scannet ind i terminalen. Scannet satser er generelt lavere på grund af den data kodet på kortets magnetstribe, som eliminerer nøgle-post fejl.
Sikker betaling Gateway gebyr opkræves et vurderet til e-handel handlende til at sætte dem i processen transaktioner sikkert over internettet. Dette er normalt et månedligt gebyr.
Kunde Support gebyr er en månedlig afgift vurderet af nogle processorer, som gør det muligt at levere Quicklån høj kvalitet kundeservice 24 timer i døgnet, 365 dage om året, ofte i flere sprog og dialekter.
Den månedlige Minimumsgebyret debiteres til købmanden, hvis den samlede månedlige diskonteringssats beløb for Mastercard og Visa transaktioner ikke kan nå en minimumstærskel. Hvis købmanden når minimumsgrænsen, opkræves ingen månedlige minimum. Stort set alle kreditkortprocessorer indlede dette gebyr, og generelt det varierer fra $10 til $30 per måned.
Omprogrammering gebyret er en engangs-afgift en processor kan vurdere til konvertering af en købmand fra én kreditkortprocessor til et nyt kreditkortprocessor.
Transaktionsgebyret vurderes for hver transaktion tilladelse indsendt af en købmand, som et salg eller en tilbagevenden. Dette gebyr er også Quicklån på transaktioner, hvor kortet er afvist. Derudover afholdes transaktionsgebyrer for American Express og Discover card transaktioner.
Udstyr og Software gebyrer variere afhængigt af business-traditionelle mursten-og-mørtel, postordre/telefon, en restaurant eller e-business. Købmænd vil har brug for visse former for udstyr og software for at kunne behandle kreditkort, hævekort og checks. Udstyr kan omfatte pos terminaler-både Quicklån køkkenbordet og wireless-printere og PIN pads samt sikker betaling gateways, virtuelle produkter, software og betaling muligheder for Internet-virksomheder. De fleste udstyr og software kan være enten købt eller leaset, og priserne varierer afhængigt af processoren.
Tilbageførsel og hentning gebyrer: tilbageførslen gebyrer for en omstridte transaktionen er baseret på antallet tilbageførsler bogføres på en individuel konto ($10 til $25 per afsluttende bogføring). Indgående søgninger er anmodninger om den oprindelige transaktionskvittering, at kortindehaveren bank anmodninger og opkræves eller ej er der en afsluttende bogføring. Industristandarden er $15 per indgående hentning.
Husk, der er mange overvejelser at opretholde en effektiv erhvervskonto og gebyrer er bare én komponent. Når du åbner en erhvervskonto, Spørg din kreditkortprocessor, agent eller salgsrepræsentant for at forklare alle dine potentielle priser. Sørg for at spørge, hvis transaktionen forarbejdning selskab har afsløret alle gebyrer, der gælder for din konto; du ønsker at undgå eventuelle skjulte omkostninger. Kigge efter en credit card processor med et ry for at være ærlig og upfront, hvis købmænd er fuldt informeret om det, der afspejles på deres månedlige opgørelser.
Undertiden købmænd shop til lavpris, men priser er kun en del af billedet, forarbejdning. Kigge efter en kreditkortprocessor, der konsekvent giver førsteklasses kundeservice, 24-timers tilgængelighed og en one-stop shopping oplevelse (dvs., pos udstyr, forarbejdning software, uddannelse, 24/7 kundeservice i mere end ét sprog og state-of-the-art svig forebyggelse procedurer).
Kreditkort forarbejdning behøver ikke at være truende eller udfordrende. Find en processor dedikeret til personlig interaktion med dens købmænd. Arbejde med agenter og salg repræsentanter der kommunikere direkte og ærligt med deres købmænd, forklarer hver charge og hvad det dækker. Stille spørgsmål. Husk, du er kunden. At acceptere kreditkort kan hjælpe vokse din virksomhed.
For yderligere oplysninger Klik over til
Quicklaan
Forståelse forbrugeren købe tendenser – bygning dynamiske produktlinjer
Evnen til at registrere tendenser og fortolke denne viden kan fortælle dig, hvad forbrugerne ønsker nu, men også hjælp du forudsige, hvad de vil se i morgen. Dette kan virkelig give en forhandler en stor kant, især når det kommer til at vælge fabrikat linier.
Hvad er en Trend?
En trend er ikke en gruppe af populære varer, der alle er at købe. En trend er et udtryk for hvad betyder noget for forbrugerne i øjeblikket – det er et tegn på hvad de er glade for om. En trend kan faktisk give dig mange ideer om hvad produkter måske være populært i visse grupper. Quicklaan Tendens til naturligt lever, for eksempel, kunne inspirere en hel linje af produkter, fordi det er hvad folk er bekymrede med og tænker på. Og tendenser vokse og udvikle sig og morph, men de har rim og grund – i modsætning til modeluner, de ikke bare kommer ud af ingenting.
Tendensanalyse Quicklaan
Lisa Suttora af definerer tendensanalyse som “ser på en definerbar gruppe af kunder, som du kan få kommer tilbage gang på gang… Du ikke sourcing produkter i et tomrum, fordi du ved præcis, hvad slags produkter folk leder efter.” Selvom det kan i første omgang Quicklaan tage dig mere tid til at undersøge markedstendenser i begyndelsen, vil det spare dig en masse tid i det lange løb. Du vil ikke forsøge at finde ud af, hvorfor du ikke kan flytte produkter, og du vil ikke spilde penge på bare gætte på hvad du tror vil sælge.
Hvordan bliver en Quicklaan Trend Spotter?
Spotte trends er en tillært evne – det kræver ikke du at blive trendy. Det kræver disciplin – gør det en vane at forskning tendenser dagligt. Der er mange muligheder, du kan bruge til at hjælpe dig forskning:
• De fleste store søgemaskiner tilbyder nøgleordet tracking værktøj, der viser dig, hvor mange mennesker søger efter en bestemt vare. Worldwide Brands tilbyder en markedsundersøgelse guide, der kan vise dig hvor sandsynligt et produkt er at være succesfulde baseret på markedsstatistik.
• Forbrugeren magasiner og websteder er gode kilder til indsamling af oplysninger.
• Tjek handel viser, foreninger og publikationer. Om fagblade har tendens til at være pricy, er oplysningerne i dem resultatet af millioner af dollars Quicklaan til forskning og projekter ud fra 12 til 18 måneder, som virkelig giver dig en hoppe på købe tendenser, der endnu ikke har udviklet sig endnu.
• Medierne kan give nogle virkelig værdifulde Trendvisning statistik – aviser ofte give numre og demografi. Look for indikatorer for vækst og nedgang. Du ønsker at komme ind på opsving Quicklaan af en trend-ikke når det er på vej ud. Dokumentere alt for at du har det hele foran dig og ikke glemme noget vigtigt, når du sidder til at analysere resultaterne af din forskning.
Nøglen er at være konsekvent og gøre din forskning dagligt. Siger Suttora, “Trendvisning information er ikke noget du gør én gang og derefter stoppe… Enhver succesrig virksomhedsejer skal hele tiden genopfinde deres produktlinje… løbende.”